FAQs

A few tips & faqs for working with a private investigator.

   Ελπίζουμε αυτή η σελίδα να είναι χρήσιμη και ενημερωτική. Αυτή η σελίδα έχει σκοπό να σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τη διαδικασία έρευνας και πώς να βρείτε/τι να περιμένετε από έναν ερευνητή, ώστε να μπορείτε να πάρετε την καλύτερη απόφαση για εσάς.

 

   Θέλουμε μόνο το καλύτερο για εσάς και αυτό σημαίνει ότι θέλουμε να γνωρίζετε πώς εργαζόμαστε. Αφού διαβάσετε αυτές τις πληροφορίες, κάντε το επόμενο βήμα και επικοινωνήστε μαζί μας τώρα! Είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε!

 

Κάντε κλικ στο σύμβολο συν για να αποκαλύψετε περισσότερες συμβουλές και τι να περιμένετε όταν εργάζεστε με ένα PI.

 

   Μην επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ρωτήσετε “Πόσο κοστίζει να μάθω μια διεύθυνση από έναν αριθμό τηλεφώνου;” ή “Πόσο κοστίζει να μάθω τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτυ γνωρίζοντας μια πινακίδα κυκλοφορίας;” ή “Πόσο κοστίζει να σας βρούμε τον αριθμό του κινητού κάποιου;”. Αντίθετα, πείτε μας ποιος είναι ο στόχος σας και αφήστε μας να προχωρήσουμε στην Έρευνα. Συνήθως οι υποψήφιοι πελάτες διστάζουν ή νιώθουν αμήχανα σχετικά με την ανάγκη της έρευνας. Μην είσαι ντροπαλός. τα εχουμε ακουσει ολα.


   Έτσι, όταν επικοινωνείτε μαζί μας, ρωτήστε αντ’ αυτού: «Νομίζω ότι ο σύζυγός μου με απατά. Πώς μπορώ να το μάθω;», «Προσπαθώ να μάθω αν ο πρώην μου εργάζεται για τροποποίηση της επιμέλειας των παιδιών μας.», «Πώς μπορώ να μάθω εάν ο πρώην μου εκθέτει το παιδί μου σε παράνομες δραστηριότητες;» Στη συνέχεια, θα κάνουμε αυτό που κάνουμε καλύτερα και θα χρησιμοποιήσουμε τα εργαλεία που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε για να μάθουμε για εσάς.

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ

 

ΠΡΟΣΛΑΒΕΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

 

Μην αποφασίζετε μόνοι σας ποια είναι η αλήθεια και στη συνέχεια προσλάβετε μας για να σας αποδείξουμε ότι έχετε δίκιο. Ας κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να προσδιορίσουμε την αλήθεια και τα γεγονότα. Μπορεί να έχεις δίκιο στις υποψίες σου. Και μπορεί να κάνετε λάθος. Είναι δουλειά μας να μάθουμε ποια είναι η αλήθεια και να αναφέρουμε σε εσάς ή στον δικηγόρο σας. Η ανάγκη σας να γνωρίζετε την αλήθεια είναι ζωτικής σημασίας. Αλλά αφήστε μας να πάρουμε την αλήθεια για εσάς. Η ευχή ΔΕΝ το κάνει έτσι.


Παραδείγματα:

  • Σε μια περίπτωση ο πελάτης επέμεινε ότι ο στόχος δεν οδηγεί. Τον μαγνητοσκοπήσαμε να οδηγεί. Στη συνέχεια, ο πελάτης μας είπε ότι δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά ένα αυτοκίνητο, επομένως πρέπει να ανήκει σε κάποιον άλλο. Λάβαμε τις πληροφορίες του ιδιοκτήτη και ήταν πράγματι το αυτοκίνητό του. Τότε ο πελάτης μας είπε ότι πρέπει να οδηγεί παράνομα γιατί του έχει ανασταλεί η άδεια. Ελέγξαμε την άδεια του και ίσχυε.
    Σε μια άλλη περίπτωση, ο πελάτης μας είπε ότι πάντα φεύγει από τη δουλειά μια συγκεκριμένη ώρα και ότι επιστρέφει στο σπίτι αργά κάθε μέρα, οπότε αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ότι βλέπει κάποιον άλλο. Αποδείχθηκε ότι έμενε στη δουλειά αργά και μετά πήγαινε σπίτι αργά.
    Όταν ένας Πελάτης λέει, «Δεν οδηγεί ποτέ το φορτηγό».… ο στόχος θα απομακρύνεται με το φορτηγό.
    Όταν ο Πελάτης λέει, «Ποτέ δεν παίρνει την Πρώτη Οδό».… ο στόχος θα πάρει την Πρώτη οδό.
    Όταν ο Πελάτης λέει, «Πάντα βγαίνει έξω τα βράδια της Παρασκευής».… ο στόχος θα μείνει μόνος στο σπίτι, θα έχει παράδοση πίτσα και θα πάει για ύπνο νωρίς.
    Όταν ένας Πελάτης λέει, “Ω, ξέρω ότι δεν έχει άλλο τραπεζικό λογαριασμό.”…θα έχει τουλάχιστον έναν τραπεζικό λογαριασμό γεμάτο με χρήματα που άνοιξε κατά τη διάρκεια του γάμου χωρίς να το γνωρίζει.
    Όταν προτείνουμε επιτήρηση, μην πείτε: «Α, αυτό δεν θα λειτουργήσει γιατί είναι πολύ έξυπνος». Είμαστε σε αυτό εδώ και πολύ καιρό και είμαστε καλοί σε αυτό που κάνουμε.
    Όταν προτείνουμε μια αναζήτηση τράπεζας, μην πείτε, “Ωχ, δεν θα βρείτε τίποτα”. Μάλλον όχι. Τι γίνεται όμως αν το κάνουμε;
    Όταν προτείνουμε ένα υπόβαθρο, μην πείτε: «Ξέρω ήδη για το ιστορικό του». Ίσως το κάνεις. Τι γίνεται όμως αν δεν το κάνετε;

Το θέμα μας είναι ότι πραγματικά δεν ξέρετε. Γι’ αυτό μας προσλαμβάνετε. Παρακαλώ να είστε αντικειμενικοί.

ΠΑΙΡΝΕΙ ΧΡΟΝΟ

 

   Μην περιμένετε άμεσα αποτελέσματα είτε κάνουμε ένα υπόβαθρο είτε μια επιτήρηση.

 

Παραδείγματα:

Μην κάνετε το αντίστοιχο Client του ανθρώπου που κοιτάζει στο ψυγείο. Με άλλα λόγια, μην πείτε “Δεν είδατε τίποτα, επομένως δεν πρέπει να είναι εκεί”. Εάν δεν πετύχουμε αυτό που θέλουμε με την πρώτη παρακολούθηση ή την αρπαγή σκουπιδιών, επιχειρούμε ξανά σε άλλη περίπτωση. Και μετά πάλι. Και ξανα. Θα θέλαμε να είμαστε τυχεροί την πρώτη φορά, αλλά αυτό είναι σπάνιο. Αυτό που ψάχνουμε, μπορεί να βρίσκεται πίσω από το γάλα.

 

Στην τηλεόραση, οι ερευνητές πληκτρολογούν σε ένα πληκτρολόγιο και λαμβάνουν άμεσα αποτελέσματα. και λαμβάνουν πληροφορίες που δεν είναι προσβάσιμες στον πραγματικό κόσμο. Δυστυχώς, αυτό περιμένουν πολλοί από τους πελάτες μας. Δεν κατηγορούμε τους πελάτες μας. κατηγορούμε το Χόλιγουντ.

 

Έλεγχος πραγματικότητας: Ακόμη και με την τεχνολογία υπολογιστών και τις εξελιγμένες βάσεις δεδομένων στις οποίες έχουμε πρόσβαση, συχνά τα αποτελέσματα είναι μόνο δυνητικοί πελάτες που πρέπει στη συνέχεια να ακολουθήσουμε τον παλιό τρόπο. Ή σε περίπτωση δικαστικών ερευνών, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι απλώς αριθμοί και ημερομηνίες, και στη συνέχεια πρέπει να επικοινωνήσουμε προσωπικά με τα δικαστήρια για να μάθουμε ποια είναι η υπόθεση, οι κατηγορίες, οι διαθέσεις κ.λπ. Ορισμένα δικαστήρια το κάνουν αυτό μέσω τηλεφώνου. Άλλοι απαιτούν να τους στείλουμε μια επιστολή με λευκή επιταγή. Άλλοι απαιτούν να πάμε στο δικαστήριο αυτοπροσώπως και να πάρουμε έναν αριθμό και να περιμένουμε στην ουρά και να μιλήσουμε με έναν υπάλληλο και να διατάξουμε τα αρχεία του δικαστηρίου. Ένα τοπικό δικαστήριο θα αντιγράψει μόνο τις πρώτες 20 σελίδες μιας υπόθεσης για εμάς και, στη συνέχεια, θα μας αναγκάσει να επιστρέψουμε την επόμενη εβδομάδα για τις επόμενες 20 σελίδες, κλπ κλπ! Όλο και περισσότερα δικαστήρια αυτοματοποιούνται πλήρως, αλλά η διαδικασία είναι αργή και οι προϋπολογισμοί τους είναι περιορισμένοι. Και να θυμάστε, εάν ψάχνετε για μια δικαστική υπόθεση που προϋπήρχε του Διαδικτύου, μπορεί να μην τη βρούμε καθόλου, χωρίς να επισκεφθείτε προσωπικά το δικαστήριο. και ακόμη και τότε μπορεί να έχουν «καθαρίσει» εντελώς τα αρχεία. Τα δικαστήρια δεν έχουν το προσωπικό ούτε τους προϋπολογισμούς για να πληρώσουν τους ανθρώπους για να ψηφιοποιήσουν χιλιάδες παλιά δικαστικά αρχεία που χρονολογούνται χρόνια πίσω.

 

Προσοχή Δικηγόροι: Μην μας τηλεφωνείτε το μεσημέρι και ζητάτε αποτελέσματα μέχρι το τέλος της ημέρας γιατί θα πάτε στη δίκη το πρώτο πράγμα το πρωί. Ήξερες για αρκετό καιρό πότε θα πήγαινες στη δίκη. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να σας εξυπηρετήσουμε, αλλά να είστε ρεαλιστές. Ορισμένα αποτελέσματα χρειάζονται χρόνο. Θέλουμε να σας προσφέρουμε εξαιρετικά αποτελέσματα, αλλά χρειαζόμαστε τη συνεργασία σας για να το κάνουμε.

Επικοινωνηστε μαζι μας !

*Για μεγαλύτερη αμεσότητα επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά
Περιγράψτε μας το θέμα σας.